joi, 22 ianuarie 2015

[Giveaway] Brosa-Briosa Minunoasa

De data aceasta nu am gatit eu. A "gatit" Just Bee Free cu pasiune si daruire si au iesit cele mai dragute brose-briose minunoase din fimo. Vizitati pagina Cristinei, sunt sigura ca veti gasi cel putin o pereche de cercei sau o bratarica care sa va placa. si daca aveti o idee nebuneasca Cristina va rezona cu voi, va va citi gandurile, se va da peste cap sa va indeplineasca dorintele. Pentru ca asa e ea :)






Am tot cautat formula perfecta de giveaway. Si nu am gasit-o :)) Dar formula de mai jos se apropie cat de cat de ce imi doresc eu.
Banuiesc ca daca ai ajuns sa citesti postul acesta ai dat deja like paginii de facebook sau te gandesti sa o faci, doar daca vrei. Daca crezi ca retetele mele le-ar placea si prietenilor tai le-ai pregatit deja un desert si le-ai spus de unde ai reteta :) Daca nu, acum e momentul sa share-ui cu ei, doar daca vrei ;) 
Cel mai important si aici chiar am nevoie de ajutorul tau e sa imi lasi un comment aici pe blog. Pentru ca vreau sa inaugurez o sectiune noua a blogului am nevoie de feedback-ul si ideile tale: te rog lasa-mi un comment aici cu o reteta pe care ai vrea sa o pregatesc eu. Promit sa-i aduc ceva nou si pe cat posibil sa o impart cu tine, vei avea felia ta daca mi-e si posibil sa ti-o trimit. Poate sa fie o reteta clasica, sau una care ti-a ramas draga din copilarie sau o nebunie de inventie pe care tu nu ai avut curaj sa o incerci. Ai timp de o saptamana sa te gandesti.

Voi imparti brosele-briosele prin tragere la sorti tuturor celor care au lasat un comment aici pe blog. Daca ai vreo preferinta, adauga in comment la care briosa poftesti, in 31 ianuarie poate fi a ta. Retetele le voi incerca de-a lungul anului intr-o ordine aleasa de mine :) 

Pentru a lasa un comment selecteza din lista "Comenteaza ca: Nume/adresa url" si adauga numele tau, nu e nevoie de o adresa url iar la comment astept ideea ta de reteta minunoasa.

Iti multumesc!
Bafta sa ai! :)





34 de comentarii:

  1. Daca nu ai Google account selecteza din lista "Comentati ca: Nume/adresa url" si lasa-mi ideea ta

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o provocare pentru tine care sper sa îți placa. As vrea sa vad "un an dintr-o privire". O Colecție de 12 piese inspirate din fiecare luna a anului. Poate fi o Colecție de briose, de prăjitur de bomboane sau de cubulete de ciocolata. Ideea e sa recunosc in fiecare piesa câte o lună

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super idee, Carla :) Facem calendarul minunoasei :) Incerc sa ma misc repede, mai am doar cateva zile din ianuarie. Cred ca un fel de briose pe luna cat mai reprezentativ e ideea perfecta, minunoasa chiar :) Multumesc din suflet pentru tot suportul tau :)

      Ștergere
    2. Nu si pentru ce. Imi place ce faci, imi place cum prezinti ce faci. Mai ramane sa gust, sa completez experienta 3D.

      Ștergere
  3. Mmmm...te las sa inventezi reteta atata timp cat contine capsuni si ciocolata :-)) Poa sa fie capsuni congelate, evident, deja ma ling pe botic. Mi-e dor de vara, se vede :-) Legat de giveaway, ti-e clar ca mi-as dori briosa cu capsunici :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. :-) Briosa Minunoasa & Just Bee Free = Magic Moments
    Fascinant ce faceti voi! Ma bucur maxim ca aduceti momente magice in viata noastra, fie ca e iarna, primavara, vara sau toamna!
    Ma gandesc la o prajitura cu portocale. Te las pe tine sa inventezi reteta :-)!
    Legat de giveaway.. da, e in poza o briosa mica , ascunsa acolo in spate .. imi place maxim :D.

    Cat mai multe momente magice va doresc! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma gandesc la niste briose cu smochine, ce zici? In caz ca o sa faci asa ceva, ma inscriu la rand la degustat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm, n-am mai folosit smochine. E chiar o provocare! De-abia astept sa ma prezint la degustat :)

      Ștergere
  6. Se apropie Ziua Îndrăgostiților și m-am gândit că ai putea vrăji niște Petit Fours cu miraculosul afrodisiac ciocolata. Imaginația ta e foarte bogată și sunt foarte curioasa sa văd câte cupluri se îndrăgostesc sau reîndrăgostesc gustând din deliciul creat de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silvana, you are a mind reader :)) Sper sa ma ridic la nivelul asteptarilor :) Multumesc :)

      Ștergere
  7. Eu m-am facut gluten-free de vreo cateva luni :D si mi-e foarte greu cu dulciurile. De curand am facut 2 retete de muffins cu faina integrala de orez si a iesit ceva :))
    As vrea sa incerc mai multe prajiturele, I miss them a lot.

    Provocare: brownies gluten free :D

    Ma ling pe bot de cate ori ma uit la pozele tale, le savurez din ochi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gluten free brownies it is! :) Va trebui sa ma documentez inainte. Multumesc Daniela :)

      Ștergere
  8. Just because France .... ce zici de ceva de la patisserie francais. Poate fi macarons sau canele sau ... ce vrei tu. Eu ma ofer sa testez si sa pozez rezultatul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhhh, macarons sunt pe wishlist, pe toate wishlist de fapt: si la mancat si la preparat. Facem!!! :)) Imi place, de-abia astept!

      Ștergere
  9. Just because France .... ce zici de ceva de la patisserie francais. Poate fi macarons sau canele sau ... ce vrei tu. Eu ma ofer sa testez si sa pozez rezultatul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Și ca rețetă ar fi interesant de recreat gustul prăjiturii albinuta (foi, cremă de gris, gem acrișor de caise) sau a celei cu foi cu bulion (poate o faci de toamnă, când sunt coapte roșiile și se face bulionul) :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca decor eu as vrea cu nasturi, desi ideea nu e originală :)
    Sau cu decor pt hobby/talent/preferințe/meserie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca o albinuta sub forma de nasture :)) si pe cea cu bulion cu rosii din gradina mea ;) Multumesc Dana :)

      Ștergere
  12. Best cake ever: Coconut cake with a sweet coconut filling with
    meringue icing and sprinkled with coconut flakes (Magnolia Bakery - New York)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eliza, la best coconut cake visez si eu :) Bezea cu cocos va fi un deliciu :) Promit!

      Ștergere
  13. Teddy bear muffin, kitty muffin si tot felul de animalute cute :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place sa urmaresc postarile tale, arata foarte bine si sunt convinsa ca sunt si extraordinar de bune. Eu nefiind insa o impatimita a dulciurilor, din pacate n-am idei pe care sa le sharui :) ma bazez pe Eliza ca ma substituie :) Succes si multe satisfactii din aceasta activitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela, pregatesc un "desert" sarat pentru tine! multumesc mult :)

      Ștergere
  15. Oana, felicitari pentru retetele tale minunoase :* Just Bee Free esti super talentata :)
    Ai putea incerca salam de biscuiti si galuste cu prune , yammy, gustul lor imi aminteste de copilarie.
    Eu pana acum am incercat doar mini cheesecakes asa ca tu poti pregati o mega cheesecake si renumitii macarons in diferite arome si culori.
    Mult succes!! Apropo imi plac maxim fotografiile facute de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lavinia, nu am uitat de salamul de biscuiti :) Pentru galustele cu prune, are mama reteta perfecta. O fur de la ea si cu drag o impart cu voi :)
      Vine si mega cheesecake si macarons ;)

      Multumesc muuult :)

      Ștergere
  16. Amandinele, preferatele mele le-ai facut, asa ca ma gandesc la ceva sarat: merdenele cu branza, ca tare le duc dorul. Astept cu nerabdare reteta si poate si o merdenea cand ajung pe-acasa. te-am pupat si spor la bucatarit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Punem in cuprins si merdenelele, Sorina :)) Sa-mi scrii cand vii, sa ma pregatesc pana tunci si sa te astept cu merdenele calde, cel putin mie asa imi plac :) Te pup :)

      Ștergere
  17. Eu nu vreau sa te provoc la nimic, ci doar sa te felicit pentru blog si sa-ti urez mult succes in continuare. Abia ti-am descoperit blogul, dar imi place ce faci aici asa ca keep up the good work! Cat despre challenges, tu esti cea mai in masura de a-ti stabili un obiectiv.. ca e croissant, ca e petit four, ca e entremet, ca e brioche, ia-le pe rand si ai sa le cuceresti una cate una. De asta iubesc eu cofetaria, mereu exista ceva nou de invatat, cand "cuceresc" o reteta, gasesc alta de incercat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Olguta :) Voi cucueri step by step tot ce mi-am propus. Promit! :))

      Ștergere
  18. Lista castigatoarelor:

    1. Carla
    2. Olguta
    3. Elena
    4. Olimpia
    5. Silvana

    Va voi contacta pentru detaliile de expediere si preferinte :)

    RăspundețiȘtergere