vineri, 1 mai 2015

Crema de vanilie

Doar o crema, cu vanilie. Nimic special, dar daca vrei o prezentare speciala poti folosi , niste biscuiti (limbi de pisica), fructe, fontite din orice ata ai la indemana si daca te simti cu adevarat creativa poti incerca sa ornezi cu ciocolata topita si/sau frisca. There's no limit, at all :) Recunosc mi-a luat mai mult timp sa creez cosuletele din limbi de pisica decat crema de vanilie, dar eu zic ca a meritat. 





Ingrediente

100g zahar
1 pastaie de vanilie
500 ml lapte
40g amidon
4 galbenusuri
40g unt

Instructiuni


1. Pune laptele la fiert impreuna cu semintele de vaanilie
2. Intr-un bol freaca bine galbenusurile impreuna cu zaharul si amidonul
3. Adauga amestecul de galbenusuri usor in laptele caldut si amesteca bine cu un tel. Compozitia se va ingrosa, continua sa amesteci pana incepe sa fiarba usor. 
4. Taie untul in bucatele si adauga-le peste crema calda.
5. Lasa la racit, acoperind cu o folie de plastic pentru a nu face crusta.

Daca ti-au placut cosuletele pe care le-am realizat eu ai nevoie de hartii de mini-briose, biscuiti limbi de pisica (am luat de la Auchan). ata si cateva capsune taiate pe lung in jumatate. Aseaza 4-5 piscoturi in hartia de mini briosa, adauga o lingura de crema, fixeaza bine biscutii si apoi inca o lingura de crema. Leaga cu ata in partea de sus biscuitii si mai adauga cateva linguri de crema. Orneaza cu capsune.
Daca cosuletele ti se par prea complicate, alterneaza in pahare de sticla straturi de biscuiti sau piscuturi si crema de vanilie. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu